Alla inlägg den 23 december 2008

Av Jenny Andersson - 23 december 2008 22:32

Nu är alla julklappar inslagna och tallen är klädd och jag har satt mig i soffan i lugn och ro.

Jag tror att jag har läget under kontroll.

William tyckte det var jättekul att klä tallen å vad den blir vacker mamma sa han flera gånger, gulligt.


Av Jenny Andersson - 23 december 2008 11:05

Ja imorgon är det julafton gud va fort det gått och nån riktig julstämning kan jag inte säga att jag har men det kanske kommer lite senare när vi ska klä tallen.

Vi har en tall istället för gran eftersom vi har en bunt med allergiker i familjen.

Men hittar man en fin tall så kan det faktiskt vara ännu finare än en gran,pappa som fixat den har lyckats mycket bra i år. Han hittade en som var väldigt tät och fin.

William och Johan är i garaget, jag och Ebba är hemma själva. Hon sover just nu och jag har slagit in julklappar men tror ni inte att det där jäkla papperet tog slut, typiskt.

Men jag hade iallafall tänkt åka upp på byn ikväll jag har lite kvar jag måste fixa innan det blir jul.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards