Alla inlägg den 3 december 2008

Av Jenny Andersson - 3 december 2008 15:40

Idag har William varit ledig från dagis och vi har varit och shoppat i Avesta. Jag och Johan var tvungna att ha nå kläder till på lördag när vi ska på julbord.

Johan hittade byxor och en ny slips och jag ett par svarta byxor och en svart tunika.

Det blev även nya bordstabletter i svart, en kruka, mascara, jacka och täckbyxor till William.

William var jätteduktig i stan han hade bara några myror i byxorna men han var nöjd för han fick en pruttkudde. Jag och William höll på att skratta ihjäl oss inne på Åhlens när vi provade den.

Lilla Ebba sov i vagnen hela tiden, hon är så duktig.

På hemvägen köpte jag å Johan varsin sallad och William fick en hamburgare.

Det var lite jobbigt att inte kunna äta det goda brödet(pga Gi) dem skickar med,men det gick vi stog emot.

Nej nu ska jag gå och göra lite nytta ett tag...

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards