Alla inlägg den 16 december 2008

Av Jenny Andersson - 16 december 2008 22:17

Ikväll var det fortsättning på en väldigt bra serie på 4:an som började igår. Imorgon är det sista avsnittet längtar nästan efter att det ska bli imorgon kväll så jag kan titta på den igen och bonde söker fru förstås.

Jag tycker faktiskt att dem borde döpa om det programmet nu eftersom det inte är enbart fru dem söker om man säger så.

Dagen har varit lugn har plockat lite med tvätt och vilat lite emellan varven.

William har varit på dagis och verkar ha haft det jättekul.

Ebba har gjort dem gamla vanliga sysslorna,sovit, ätit, åkt gåstol,lekt i babygymet, gosat med mamma och pappa och skrattat åt storebror. Gud va hon tycker om honom så fort han kommer så blir hon glad och är hon ledsen så blir hon tyst när han kommer in i rummet.

Ebba har vänt sig från rygg till mage nu och även suttit med stöd i soffan själv.

Nej nu blir det sängen, natti natt

Av Jenny Andersson - 16 december 2008 10:40

Jag har varit sjuk och är väl lite än.

På Lördagkvällen började jag må jättedåligt och frös som sjutton och fick hög feber och så ont i kroppen så jag inte visste var jag skulle ta vägen.

Hela söndagen och måndagen låg jag och idag mår jag mycket bättre men känner mig matt.

Det måste va barnen som smittat mig. Idag skjutsade Johan William till dagis, Jag längtar efter mina kompisar sa han imorse han har ju inte varit där på över en vecka, hoppas det går bra för honom.

Ebba ligger och sover och jag ska passa på att ta mig en dusch nu.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards