Alla inlägg under februari 2009

Av Jenny Andersson - 28 februari 2009 07:48

Idag åker jag till Västerås med min faster utan barnen som blir hemma hos Johan.

Det kommer att bli en dag med lite shopping, god mat och fika förstås :)

Jag hör av mig sen när vi kommit hem.

Ha en trevlig Lördag!!

Av Jenny Andersson - 27 februari 2009 18:34

Sitter just nu med nya datorn å guuud vilken skillnad det är. Nu går det jättefort att komma in på olika sidor.

Förut kunde det ta typ 10 min innan man kom in.

Nice!

Av Jenny Andersson - 27 februari 2009 14:46

William är ledig från dagis så idag är vi bara hemma och tar det lugnt. Ebba sover just nu i vagnen, William tittar på film på hans rum å jag sitter vid datorn.

Det är skönt att bara va hemma ibland.

William blev förkyld igår kväll så natten har väll inte varit den bästa för någon av oss. Men han har ingen feber iallafall så han är i farten nästan som vanligt.

Ikväll var det meningen att vi skulle till Johans farmor och farfar på surströmmingspremiär(för min del) men vi skjuter fram det eftersom vi inte vill riskera att dem blir sjuka. Så då får det bli en lugn hemmakväll istället å det är ju inte fy skam det heller.

Av Jenny Andersson - 26 februari 2009 20:18

Ja fort går det, jag tyckte nyss att hon kom till oss. 

Hon är så go våran lilla tjej :)


Idag har William varit på dagis. Jag och Ebba har varit till Avesta där vi mötte upp min syster, Linnèa och S.

Jag handlade lite presenter. Två till Linnèa som snart fyller 5 år, och några till våra vänner I och T som fick en liten pojke i tisdags kväll :)

Fikade gjorde vi med, det var lunchtid så jag tog 1 kaffe, kycklingsallad och en Cola light.

Ebba åt lasagne och till efterrätt mango-purè hennes favorit.

Nu ikväll ska vi försöka få fart på nya datorn, ingen lätt uppgift verkar det vara.

Av Jenny Andersson - 25 februari 2009 17:26

Det vi kom hem med ifrån Avesta var en tv till sovrummet och en ny dator (laptop) äntligen en ny dator. Den här är ju så seg.

Jag skulle ha bloggat igår kväll men fick migrän när vi kommit hem så jag gick och la mig vid 20.00 och vaknade vid 10 imorse. Jag hade turen att Johan var hemma på förmiddagen annars har man ju inte kunnat legat kvar så länge i sängen.

Idag är Linnèa här hos oss, barnen har lekt och stojat här hemma.

Mamma kom också hit :)

Nej nu kom barnen och sa att dem är hungriga så det är bäst att jag ger dem lite mat. 

Av Jenny Andersson - 25 februari 2009 11:17

99 mms williamebba

Av Jenny Andersson - 25 februari 2009 11:17

99 mms williamebba

Av Jenny Andersson - 24 februari 2009 15:30

Jag och Ebba hade turen att få främmande av Yvonne och Tuva-Li idag.

Stackars Yvonne fick ta med sig termosen med kaffe och mjölk för jag hade slut på alltihop. Så är det när man bor på landet och inte har nån affär i närheten, rulltårta hade jag ju iallafall.

Tack så jättemycket för kaffet ;)

Johan kom visst hem till lunchen idag med spenderingsbyxorna på, så vi ska straxt ta en tur till Avesta.

Vi får se vad vi kommer hem med :)

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards