Alla inlägg den 3 februari 2009

Av Jenny Andersson - 3 februari 2009 21:09

Hade svårt att hitta en rubrik idag så det fick bli den här.

Mamma och hennes man har varit här på besök idag. Vi åt lite köttfärspaj som jag gjort och umgicks, trevligt. Jag fick så fina blommor i present av dem,några till köksfönstret och tulpaner.

Lite senare på eftermiddagen kom L&G hit också, vi fikade, pratade och ritade lite med barnen. Vi kom på att vi skulle göra en grej som jag gjorde när vi var små. Den går ut på att en person börjar att rita ett huvud och viker ihop papperet så ingen ser och skickar till nästa person som fortsätter att rita överkropp, viker ihop och skickar till nästa som ritar underkroppen. Sen öppnar man den och tittar hur det blev och det var riktigt roligt resultat eftersom man inte vet vad den andre ritar. Jag fick fina presenter nu med.En fin sjal och ett biobesök med L. Det ska bli jättekul.

Annars så har jag tvättat, tvättat, tvättat och tvättat.

Det tar aldrig slut.

Av Jenny Andersson - 3 februari 2009 13:01

Ja jätteglad. Det var en kvinna som skickade meddelande till mig på hotmailen som läst mitt inlägg om Williams och Ebbas sjukdom i min blogg.

Hon berättar där att hennes son också har det mm.

Äntligen har jag hittat en person som vet lite om den här sjukdomen och som man kan diskutera med och ställa frågor.

Det var ju ganska otroligt eftersom jag nu har varit lite orolig för honom och har en del funderingar och frågor det kanske finns en gud after all.

Ibland är det bra att blogga :)

Tack snälla du som hörde av dig!!!!


Var och vägde mig igår och resultatet den här veckan var jättebra 1,2 kg!

Guldstjärna blev det för det :) man får det för varje 3 kg man går ner förstår ni och det är jättekul då blir man lite extra taggad.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards