Alla inlägg den 8 februari 2009

Av Jenny Andersson - 8 februari 2009 20:37

Idag när vi vaknade var det jättemycket snö. Det hade kommit säkert 1,5 decimeter.

När jag gjort klart barnen och skottat fram bilen åkte vi först hem till mamma och Lars. Där fikade vi och umgicks ett tag jag fick även min födelsedagspresent från dem, Anna,linnèa och Niklas. Ett jättefint silversmycke med två stavar och en vit pärla. På den ena staven står det Ebba och på den 2:e WIlliam. Det är så fint.

Efter det besöket åkte vi hem till J,R,K och L dit vi var bjudna på fika för K har nämligen fyllt 4 år.

Det var väldigt trevligt och barnen leker så bra tillsammans.

Imorgon är det dags för dagis igen och jag å Ebba ska träffa Yvonne och Tuva-Li det ska bli skoj.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards