Alla inlägg den 11 februari 2009

Av Jenny Andersson - 11 februari 2009 21:24

Jag har elldeles nyss kommit hem från en utekväll med Yvonne. Utan barn och män.

Vi har varit på tacobuffè, det var gott och mycket trevligt.

Idag har jag varit till läkaren och jag fick medecin för min magkatarr så nu hoppas jag att det ska bli bättre.

På eftermiddagen har Rosie med barn varit här och lekt, vi har lekt ute,inne,pratat och fikat.

Nej nu ska jag surfa runt lite här och sen blir det sängen.

Natti natt!

Av Jenny Andersson - 11 februari 2009 07:32

Igår kväll orkade jag inte blogga. Jag var så trött och hade ont i huvudet. Kan tänka mig att det var för att det hade varit fullt skubb här hemma.

Men idag känner jag mig bättre :)

Idag är William ledig från dagis så på förmiddagen ska vi bara ta det lugnt, fast jag lär ju plocka undan och ev dammsuga förstås.

Ibland känns det som man gör jättemycket fast ändå hinner man ingenting, konstigt.

straxt efter lunch ska jag till doktorn med mig (magkatarren) och när vi kommer hem därifrån så får vi främmande av Rosie och barnen.

Nej nu är det dags för frukost.

Av Jenny Andersson - 11 februari 2009 07:28

Jag har blivit utmanad av Rosie. Man ska ta den 6:e bilden i den 6:e bildmappen och här var den.

Jag utmanar Yvonne och mamma.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards