Alla inlägg den 12 februari 2009

Av Jenny Andersson - 12 februari 2009 20:32

Syskonkärlek  <3

Av Jenny Andersson - 12 februari 2009 15:33

Ja idag fyller vår granne 80 år. Vi har superbra grannar.

Idag har det varit fullt upp kan man säga. Skjutsade William till dagis vid 9 där skulle alla stora barn få gå på teater i kyrkan. William blev så glad när han fick reda på det. Termobyxorna och vantarna åkte på sen gick dem på led mot teatern. Dem är så söta,alla hade även reflexvästar så dem skulle synas bra.

Sen åkte jag och Ebba till Avesta för att uträtta lite ärenden bla annat betala tårtan till dopet och köpa blommor till grannen.

Vi hann med bageriet, coop, smycka och interflora i ett kick.

Efter det åkte vi till Volvo där vi skulle handla till Johan och sen vidare mot pappa för jag skulle klippa honom.

Efter det åkte vi till Johan i garaget och åt lunch, varsin sallad blev det idag, och sen var det dags att hämta upp William. Allt har verkligen gått på löpande band på förmiddagen och jag har hunnit med allt jag skulle göra.

Nu har vi nyss varit upp till grannen med blomman och man får lite tid att pusta ut en stund, skönt. 

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards