Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Jenny Andersson - 14 februari 2009 21:53

Nu är det bara för lilla Ebba att bli dopad (döpt) som William säger.

Dukningen går i det rosa temat. Jag ska ta bilder imorgon och lägga ut här.

Tyvärr har några inbjudna droppat av eftersom dem blivit sjuka vi håller oss iallafall friska än så länge.

På eftermiddagen när Johan kom hem från garaget hade han köpt röda rosor till mig jag blev jätteglad. (se bilden)

Nu är det väl dags att gå och lägga sig snart eftersom vi ska gå upp tidigt imorgon vi ska ju vara vid kyrkan redan vid 9.30 imorgon.

Av Jenny Andersson - 14 februari 2009 12:13

Å jag stressar runt i vanlig ordning men är hemma på en mellanlandning nu.

William är med morfar och åker timmerbil, Johan är i garaget och jag å Ebba är solo här hemma.

Har varit till blomsteraffären i Norberg och hämtat blommorna till dopet som jag beställt. 10 stora rosa gerbera och 10 rosa rosor med vit brudslöja i. Det kommer bli fint på borden.

Ikväll är det dags att duka och ställa iordning allt inför morgondagen :)


Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards