Alla inlägg den 4 februari 2009

Av Jenny Andersson - 4 februari 2009 14:42

Nu är bägge barnen rena. Lika bra att göra det nu eftersom vi säkert blir sena ifrån pappa ikväll.

William har duschat helt själv. Jag bara hjälper honom med håret. Han är jätteduktig. Jag har köpt en krage till huvudet som är jättebra, när han har den så får han inget schampoo i ögonen. Jag hade en sån när jag var liten och har letat mycket efter en sån till honom eftersom han är så känslig när han får schampoo i ögonen. Jag hittade den på Moa&Max i Västerås.

Lilla Ebba låg på golvet och väntade på att storebror skulle bli klar så det kunde bli hennes tur.

Av Jenny Andersson - 4 februari 2009 10:14

blir det idag. William är hemma från dagis idag så vi slipper ut och åka nå nu på morgonen.

Lilla Ebba har somnat i sin vagn och William tittar just nu på lite tv.

På eftermiddagen ska vi ut till pappa på mat vi ska även hämta lite ved som vi har slut på. Vedförrådet är där för han har mer plats än oss.

Annars är det lugnt idag.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards