Alla inlägg den 23 februari 2009

Av Jenny Andersson - 23 februari 2009 16:57

Ja det var som jag befarade jag hade andledning att vara nervös inför dagens vägning. +0,6 fy fan va kass jag är. Men nu blir det andra bullar, bullar ja det vore gott. Nej då jag skämtade bara nu är det slut på kalas ett tag så nu ska jag verkligen skärpa mig och skriva checklista varje dag också.

Nog om detta nu tar jag nya tag.

På eftermiddagen efter dagis och Avesta tog vi en lunch med Johan i garaget.

Efter det åkte jag och barnen hem och bakade rulltårta.

William tycker det är så kul att baka och är så duktig :) tätt bredvid storebror satt en mycket busig lillasyster och tittade.

Av Jenny Andersson - 23 februari 2009 08:46

Idag är första gången på jättelänge som både jag och Johan faktiskt känner oss riktigt utvilade. William har sovit hela natten och Ebba med i sin säng.

Hon vaknade vid 21.30 och fick välling sen somnade hon om i sin säng och har sovit där till klockan 07.00 i morse. Kors i taket.

Hur skönt som helst var det.

Jag vaknade t.om i natt och funderade varför hon inte vaknade nån gång och blev nästan orolig, var fram och lyssnade så hon andades.

Idag skjutsade Johan William till dagis. Jag och Ebba ska straxt också åka upp till Norberg och upp till Johans garage och städa ur bilen.

Efter det är det viktväktarna som gäller för mig igen, undrar hur det går den här gången???

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards