Alla inlägg den 22 februari 2009

Av Jenny Andersson - 22 februari 2009 17:59

Nu har vi varit till mamma igen och träffat Anna och Linnèa också.

Barnen har lekt bra men även tjafsat dem är som syskon dem där två.

Fikat och ätit har vi gjort igen så nu har jag ont i magen och dåligt samvete att jag ätit en liten tårtbit idag med.

Min duktiga pappa har gått i mål i Mora på tiden 6 timmar och 46 minuter. Han är inte nöjd men jag tycker han är jätteduktig. Det var nästan en timme sämre mot vad han brukar åka och det hade gått väldigt tungt idag.


Av Jenny Andersson - 22 februari 2009 09:16

Skickade hit några mms-bilder. Jag får inte ur bilderna ur telefonen så jag får skicka dem såhär istället.

Tyvärr så gick det inte att rotera dem men det går väl att se ändå.

William och Ebba sitter i pappa Johans rallybil. Ebba i passagerarstolen och William bredvid, vem vet det kanske blir så i framtiden (om pappa bestämmer) om jag bestämmer så får dem hålla sig hemma hos mamma :)

Av Jenny Andersson - 22 februari 2009 09:13

99 mms williamebba

Av Jenny Andersson - 22 februari 2009 09:08

99 mms williamebba

Av Jenny Andersson - 22 februari 2009 09:07

99 mms williamebba

Av Jenny Andersson - 22 februari 2009 08:44

Det har varit en lite dryg natt igen. William har vaknat flera gånger och ville ha täcket, kunde inte sova mm.

Ebba har vaknat 1 gång för att hon ville ha välling men har legat och gnytt en del eftersom hon är lite tät i näsan.

Men men det är bara att bita ihop.

Idag kommer vi förmodligen att åka till mamma igen. Min syster och Linnèa kommer dit idag eftersom dem inte kunde komma dit igår och dem ville så gärna träffa oss.

Pappa åker öppet spår idag 07.38 startade han. Det är så bra för det går att följa honom via sms. Varje gång han passerar någon kontroll så får jag ett sms med hans tid och när han förväntas i Mora. Ganska fantastiskt va, teknikens under.

Hoppas det kommer att gå bra för honom, token har även köpt en plats till nästa helg när själva vasaloppet går. Jag har inte fått några av hans sportiga gener iallafall :)

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3 4
5
6 7 8
9
10
11 12 13 14 15
16
17 18
19
20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards