Direktlänk till inlägg 19 april 2009

Å var tog den här dagen vägen???

Av Jenny Andersson - 19 april 2009 20:42

det går så fort dagarna.

På förmiddagen har vi bara varit hemma och grejat och tagit det lugnt.

Lite senare på eftermiddagen kom mamma och Lars hit och åt mat.

Jag gjorde kycklingfilè, potatisgratäng, en kall sås och fetaostsallad. Till efterrätt blev det annanaspaj med grädde eller vaniljvisp.

morgon ska William till dagis och jag å Ebba ska till Yvonne och Tuva-Li.

 
 
Ingen bild

Mormor

20 april 2009 10:15

Tack för en trevlig dag och himmelskt god mat!
Puss & Kram
Mormor & Lars.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jenny Andersson - 26 april 2009 20:23

Hej alla vänner. Jag har bestämt mig för att prova på en ny blogg med lite annat upplägg.  Hoppas verkligen att ni kommer att fortsätta läsa den istället :) Här kommer adressen : www.williamebba.blogspot.com   Kram! ...

Av Jenny Andersson - 24 april 2009 12:32

William blev så glad när jag hämtade posten för åt honom fanns det en biltidning som han prenumererar på :) Bilsport junior. Så den sitter han och tittar i för fullt nu. ...

Av Jenny Andersson - 24 april 2009 12:25

stress helt i onödan. När jag och barnen kom ner till BVC så var vägningen inställd. Dessutom var jag där på fel tid :( Kl:13 var det visst men det var ju iallafall inte öppet så vad spelar det för roll. Synd man inte visste det eftersom man har en ...

Av Jenny Andersson - 24 april 2009 09:07

Vi har haft en kanonnatt med lilla Ebbis. Den bästa på länge.   Hon har bara vaknat en gång för välling inatt sen vaknade hon 6.15 och fick en liten slurk då med så hon och jag sov till 8.30 sen. Det var skönt. Johan och William har varit uppe ett t...

Av Jenny Andersson - 23 april 2009 21:00

Idag har jag, Yvonne och barnen varit till Uppsala. Det var Yvonne som hade lite att göra där så jag och Ebbis följde med :) Vi började med en liten tur på stan. Tjejerna satt i tvillingvagnen och verkade trivas bra med varandras sällskap. Tyvärr är ...

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards