Alla inlägg den 3 april 2009

Av Jenny Andersson - 3 april 2009 16:09

I morse tittade bägge barnen på Dora. Ebba tyckte det var bra, klappade händerna och skrattade när Dora pratade.

Men lite nyfiken på vad mamma gjorde blev hon ju också och

vände sig mot kameran.


På förmiddagen var jag och barnen upp till byn och uträttade lite ärenden.

Jag och William passade på att ta en fika på Cafè kaka också medans Ebba sov sin förmiddagslur i vagnen.

William tyckte nog det var skönt att få ha mamma för sig själv en stund.

Efter fikat tog vi en sväng på byn och sen bar det av hem till Högfors igen.

Då åt vi lunch och sen gick vi ut igen i det kanonfina vädret.

William var lortig upp till öronen efter att han geggat runt i sandlådan men kul hade han. Gjorde geggamojsbullar och körde med sina bilar.

Ebba satt en stund på grusgången och kände på stenarna hon tyckte nog det var mysigt.

Igår kväll var mamma och jag till Sala till en butik med inredningssaker.Rombogården heter den. Kika in på www.rombogarden.se

Det fanns mycket fint. Jag köpte en tvättkorg till badrummet, en krans och en liten present till några som fått barn.

Dit ska jag åka fler gånger :) Det var ett bra intiativ mamma!!!

Nej nu ska jag gå och väcka lilla Ebba som ligger i sin vagn och tar sin eftermiddagslur i det härliga vårvädret.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards