Alla inlägg den 5 april 2009

Av Jenny Andersson - 5 april 2009 21:17

Har vi haft den här helgen med. Igår var vi bjudna på god mat hemma hos mamma och Lars. Vi åt god mat, gick promenad och fikade. Vi var även hem till Lars bror med fru och tittade hur fint dem fått det i nya huset.

William bygger med lego på mammas altan.

Förvånad...

Ebba åt en majskrok.

Ebba och jag i nya glasögonen.

Pappa är sååå här rolig :)


Idag har jag haft meandi-party. Handlade en del fina kläder till William, Ebba och mig. Å jag skulle vilja ha alla kläder för dem är ju så fina men det går ju inte.

Bjöd på fika gjorde jag också. Frukt, kladdkaka och grädde.

Jag har även hunnit göra lite påskfint på trappen.

Påskliljor.

Påskris.

och nya kransen jag köpte på rombogården i torsdags. Johan var så snäll och satt upp den. Jag ska snygga till den sen med lite band mm.

Nej nu är det dags att gå och sova snart, natti natt.





Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards