Alla inlägg den 17 april 2009

Av Jenny Andersson - 17 april 2009 21:03

Bild från förmiddagen tagen med mobilkameran när dem åker el-jeep :)

Av Jenny Andersson - 17 april 2009 20:48

 

Linnèa är här hos oss nu :) hon kom hit imorse och blir kvar till imorgon kväll.

Det har varit fullt skubb här hemma. På förmiddagen var vi ute och dem turades om att köra Williams el-jeep, livsfarligt ibland men kul hade dem.

Sen blev det lunch och jag packade in barnen i bilen och for iväg till Avesta för att handla på Coop. Det gick ganska bra, barnen skötte sig fint och vi kom ut med allt vi skulle ha. Efter det köpte vi med oss fika och åke upp till Johan i garaget. När vi skulle därifrån ville Linnèa och William vara kvar där med Johan så det blev bara jag och Ebba som åkte hem.

Nu ikväll har vi ätit hemmagjord pizza och sen var det duschning på bägge barnen och nu sover dem gott :)

Tandborstning!


Nu ligger dem bägge 2 och sover i den uppblåsbara madrassen. William skulle absolut sova bredvid henne. Linnèa var inte lika förtjust i det. William sa "jag blir ledsen om jag inte får sova bredvid Nea" så efter viss övertalning så

gick Linnéa med på att sova bredvid honom <3

Gullungar!!!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards