Alla inlägg den 23 april 2009

Av Jenny Andersson - 23 april 2009 21:00

Idag har jag, Yvonne och barnen varit till Uppsala. Det var Yvonne som hade lite att göra där så jag och Ebbis följde med :)

Vi började med en liten tur på stan. Tjejerna satt i tvillingvagnen och verkade trivas bra med varandras sällskap.


Tyvärr är det lite suddig bild eftersom jag tagit bilden med mobilen :(

Ebba visade iallafall sin finaste min för dagen.


Både jag och Yvonne konstaterade iallafall att det var en något krånglig stad att ta sig fram med barnvagn. Allting låg en trappa upp.

Nej tacka vet jag Norberg ;)

Jag blev bjuden på en delikat lunch, tack Yvonne!

På hemvägen blev Ebba åksjuk och spydde ner hela sig + bilstolen i stora kaskader. Du måste ha kört som en biltjyv Yvonne :) Ha ha!

Det var bara att ställa ner henne och bilstolen i duschen när jag kom hem.

Ikväll har vi monterat nya uterumsmöbler som vi köpte häromdagen till den inglasade altanen och det blev jättebra. Bilder kommer imorgon.

Natti natt!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1
2
3
4
5
6
7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards