Alla inlägg den 5 december 2008

Av Jenny Andersson - 5 december 2008 22:12

Han är ju bara så bra och han är överlägsen dem andra.

Jag hoppas att Alice och Kevin kommer att hamna i finalen.


Kvällen har varit lugn, barnen sover och jag å Johan sitter i soffan å hänger. Ikväll blev det avocado med en röra av philadelfiaost,tonfisk,ägg,citronpeppar och aromat till förrätt och efter det min köttfärsröra med linser från igår och sen avslutade vi med lite mörk choklad till efterrätt. Mums...

Nu ska vi se utröstningen och sen är det natti natt.

Av Jenny Andersson - 5 december 2008 14:44

Jaha då var det fredag igen tänk vilken fart veckorna rullar på.

Barnen har sovit bra inatt, Ebba vaknade vid 4 imorse och ville ha mat och somnade om och sov till 7.30 jätteskönt. William gick upp runt 6.30 imorse och har sovit hela natten. Han är ibland lite knölig på natten(just nu) han drömmer nog mycket mardrömmar tror jag.

 På förmiddagen kom Yvonne och Tuva-li hit. T provade Ebbas gåstol och fick även prova på att åka lite racer när William puttade på,hon verkade iallafall uppskatta det :)

Vi fikade och pratade litegrann, mycket trevligt.

Johans kompis D kom även hit och då blev William jätteglad för det var så längesen han träffade honom.

Jag lagade lite lunch åt D,Johan, mig och William det blev kycklingfilè, quinoa och sallad. Det var första gången jag åt quinoa och det var faktiskt himla gott och det tyckte grabbarna med.

Lilla Ebba ligger och sover i vagnen och grabbarna har åkt upp till garaget så då får jag lite egentid framför datorn.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards