Alla inlägg den 4 december 2008

Av Jenny Andersson - 4 december 2008 21:53

Hittade på den här bilden i mobilen den är så söt.

Av Jenny Andersson - 4 december 2008 20:12

Här kommer det lite bilder en på tågvagnen till Öppis och en på när Ebba åker i sin gåstol.

Bilderna är inte dem bästa eftersom dem är tagna med mobilen men men.


Oj oj oj kollar på "du blir vad du äter" den där anna skipper är en riktig tuffing.

Av Jenny Andersson - 4 december 2008 19:41

Ja nu sover mina goa barn och jag sitter här i min ensamhet för Johan jobbar ikväll igen, hoppas verkligen att han kör försiktigt.

Idag var det dags för dagis och babycafè igen så jag å Ebba körde William till dagis och åkte sen vidare till Yvonne och Lilla Tuvis. Där räddade Y min morgon med 2 koppar kaffe åh ljuvliga koffein.

Sen packade vi in oss i min bil och for till babycafè där det blev 2 koppar till, mycket kaffe blir det. idag hade jag med min tågvagn som jag gjort åt Ebba som ska hänga där i taket.(ska sätta in bild så ni får se hur det blev)

Ebba började med att sova en stund men vaknade sen och hann leka lite i babygymet.

Efter det skjutsade vi hem Y och T och åkte vidare mot Högfors där vi åt lunch med Johan innan han skulle åka till jobbet.

Sen åkte vi upp till byn och dagis igen för att ha utvecklingssamtal och efter det såklart hämta William.

William sköter sig bra på dagis så man blir väldigt stolt.

Trotsen har faktiskt lagt sig en hel del nu igen och jag hoppas att det får va lugnt ett tag så man hinner ta nya tag inför nästa trotsperiod.

kvällen med läggning och tandborstning har flytit på helt perfekt utan minsta tillstymmelse till trots.Skönt

Gi -dieten går fortfarande bra men visst är man sugen på saker men jag kan stå emot. Idag blev det köttfärssås med linser och grönsaker och nu ska jag nog snart ta några finncrisp tror jag och kanske ett äpple.


Idag när jag och barnen åkte till dagis imorse höll vi på att krocka med en buss det var så otäckt, bussen körde rätt ut i korsningen och verkar inte ha sett att jag kom. Hade inte jag gasat på så har bussen kört rätt in i min och Williams sida på bilen. Hade jag bromsat så törs jag inte tänka på vad som skulle ha hänt.

Ibland har man änglavakt som tur är.


Nu ska jag titta på du blir vad du äter och sen blir det nog sängen om jag kan sova förstås. Jag har ju svårt att koppla av när Johan är ute på vägarna.

Imorgon förmiddag kommer Y och T det ser jag fram emot.


Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards