Alla inlägg den 22 december 2008

Av Jenny Andersson - 22 december 2008 19:56

Så skönt. Jag hade turen att Johan hjälpte till också. Tänk vad fort det går när man hjälps åt. William har varit helt galen på eftermiddagen och sprungit runt och busat han verkar tycka att det var jättekul att städa.

Vi plockade undan i hans rum och han plockade fram.

in till byn har jag varit också helt solo. Johan var hemma med barnen. Jag la på alla dopkorten på lådan, köpte lite hårprodukter hos frissan och handlade lite mat som vi glömt att köpa i lördags. Provade att åka in till Ica men där var det totalkaos så jag tog Konsum istället där det var betydligt lugnare.

När jag kom hem griljerade jag skinkan så vi har ätit skinksmörgås, inte helt fel.

Nej nu ska jag titta lite på tv tror jag.

Av Jenny Andersson - 22 december 2008 08:54

Gud va fort det går och snart är det julafton.

Nu är alla dopkorts- inbjudningar klara så dem ska skickas idag tänkte jag.

Natten har varit bra, William har sovit som en stock sen 19.30- 7.30 imorse.

Ebba vaknade vid 2 och ville ha mat och sen sov hon till 6.30 Bra natt tycker jag.


Här kommer lite bilder som jag skulle satt in igår men det blev inte så.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards