Alla inlägg den 21 december 2008

Av Jenny Andersson - 21 december 2008 22:42

Idag har vi mest tagit det lugnt. Ebba var knölig igår kväll men sov sen hela natten, inte helt fel.

Jag och William har bakat, målat och pysslat idag. Det blev en kladdkaka för det ville William ha.

När Johan kom hem på eftermiddagen gick vi ut alla 4 och satte upp utebelysningen, bättre sent än aldrig. Lilla Ebba sov i vagnen och William röjde runt med sin lastbil.

Lite senare kom barnens morfar. Han hade med sig en tall till oss från hans skog.

Jag klippte honom också jag brukar göra det så nu klarar han sig ett tag igen.

Vi fikade ju såklart också för WIlliam ville så gärna bjuda på kakan han gjort :)

Nu ikväll sitter man vid den förbaskade tv:n fast jag har hur mycket som helst att göra. Dopkorten måste göras och julklapparna måste slås in men jag kanske hinner ändå, eventuellt?

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards