Alla inlägg den 18 december 2008

Av Jenny Andersson - 18 december 2008 19:35

Har ni någonsin skådat nåt så vackert pepparkakshus man blir nästan tårögd, nej jag skämtade bara det blev inte så snyggt men vi hade kul iallafall.

Idag har William varit på dagis och lekt med sina kompisar, Ebba har varit med pappsen och jag har varit och klippt mig och färgat hår och bryn helt själv utan barn. Det var lyx och väldigt skönt.

Har även uträttat lite ärenden på stora stan Norberg man får ju passa på när man är på byn. Köpte bla majskrokar till Ebba som dem hade på konsum både hon och storebror gillade dem.

Sen köpte jag delar till ett pepparkakshus som vi fått ihop och pyntat. Johan och jag hjälptes åt att limma ihop sidorna och sen pyntade jag och William det. William tyckte det var ett gott pynt och var glad att det fanns godis på en torsdag.

Ikväll får vi se hur bönderna haft det på sin semester får se om dem håller ihop än.

Av Jenny Andersson - 18 december 2008 08:25

och min förmiddag för uppiffning. Helt själv får jag åka för William är på dagis och Johan kunde va hemma idag på förmiddagen och greja så han tar hand om Ebba, lyx. Det är bara att passa på att njuta nu :)

Man behöver lite egentid ibland så är det bara.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3 4 5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16 17 18
19
20 21
22 23 24
25
26
27
28
29
30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards