Alla inlägg den 26 januari 2009

Av Jenny Andersson - 26 januari 2009 22:00

Ja idag är hon det, tänk vad fort det gått jag tyckte nyss hon kom. Hon är en riktigt go och glad tjej som älskar att titta på storebror och han är ju faktiskt jätterolig också. Hon skrattar ofta åt honom.

Storebror är också så stolt över sin lillasyster och tycker om att gosa med henne och att spexa med henne.

Hennes intressen är nu gå-stolen som hon verkligen försöker springa iväg i men tyvärr går det mest bakåt men snart kommer hon väl springa runt här som bara den :)

Nu har vi bytt till sittvagnen och hon tyckte det var jättemysigt att sitta i den och titta.

Favvomaten är lasagne, banangröt och till efterrätt mango och bananpurè.

Vår lilla solstråle, det har vi gjort bra jag och Johan :) 2 goa och fina barn.

Av Jenny Andersson - 26 januari 2009 21:37

Efter jag varit till Ina åkte jag mot Avesta för att träffa mamma och hennes man.

Vi började med en fika och sen var det dags för vägning. Vågen visade ett bra resultat tycker jag -1 kg, det är jag väldigt nöjd med.

Sen började shoppingen men det visade sig tyvärr att jag skulle bli utan kläder idag å jag som var tvungen att ha det, men men jag får fortsätta leta helt enkelt.

Jag hittade iallafall lite smink, en tröja till William, en hushållsvåg från viktväktarna och lite mat.

Jag har även beställt tårtor på fiket utanför Coop. Det blir 2 fototårtor med Ebba på så det kommer nog att bli jättefint.

Ikväll var det bröllop på tv. Det var "Bonde-magnus" och Emma som gifte sig och det var faktiskt väldigt vackert å grät en skvätt gjorde jag med, man är för blödig.

Nej nu ska jag snart sova för imorgon är det dags för dagis igen å jag och Ebba ska åka och hälsa på Yvonne,Tuva-Li och lilla Alvin :)

Av Jenny Andersson - 26 januari 2009 08:56

i min ensamhet nu. Johan och barnen har åkt till dagis. Ebba ska vara med Johan idag, han erbjöd sig och jag kan tycka att det är skönt att åka själv faktiskt hon är ju alltid med mig annars. Det går ju mycket fortare i stan också när jag ska prova kläder och så.

Det är tur att man har en så go sambo som ställer upp så, och tänker på att jag kanske vill åka själv man behöver ju lite egentid ibland.

Nej nu ska jag göra mig klar och åka iväg, först till Ina och sen till Avesta.


Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards