Alla inlägg den 13 januari 2009

Av Jenny Andersson - 13 januari 2009 21:58

har jag varit på ikväll hemma hos Yvonne. Det var väldigt trevligt och handlade gjorde jag ju såklart med. Det ska bli kul att se alla burkar sen när dem kommer. Jag köpte bla en lökhackare som ska vara kanon så den ser jag fram emot.

Imorgon kommer barnens kusin Linnèa hit och även min mamma det ska bli kul.

Dag 2 har gått bra det med men har varit lite mer sugen idag. Har iallafall lyckats stå emot det.


Natti natt...

Av Jenny Andersson - 13 januari 2009 10:16

Ja igår eftermiddag var jag till Fagersta och skrev in mig där. Det kändes faktiskt bra att komma dit och ta tag i vikten igen och dag 1 med lättare mat och utan fikabröd gick faktiskt förvånansvärt bra.

Jag hoppas verkligen att det ska gå lika bra att gå ner den här gången och nu är jag riktigt taggad. Bara man kommer in i det så är det lugnt.

Idag är William på dagis, Johan skjutsade honom imorse så jag och Ebba är bara hemma idag.

Om ett tag får vi främmande av min vän I.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards