Alla inlägg den 15 januari 2009

Av Jenny Andersson - 15 januari 2009 14:32

Nu har jag och Ebba varit till Norberg och hämtat hem vår favvopojke. Jag tror att Ebba hade längtat en hel del efter WIlliam för hon blev så glad när hon såg honom.

Jag fick ett jättefint halsband av honom och en teckning som han gjort på dagis :) jag blev så glad.

Nu är steken klar och väntar på att få bli uppäten på eftermiddagen. Men jag skulle lätt kunna ta lite nu jag är så himla sugen just nu.

Av Jenny Andersson - 15 januari 2009 09:19

är jag idag. Det är nog min diet kanske??  Men det funkar iallafall väldigt bra lite sugen på sånt jag inte får äta är jag ju förstås men jag kan stå emot.

Igår var Linnèa hit till oss. William och hon lekte för fullt här hemma men lite tjafs var det förstås ibland med.

Även mamma var här och hjälpte mig lite med alla barn :) Det var tur det för det körde ihop sig lite när jag skulle bada bägge barnen William å Linnèa) men det löste sig tillslut.

Idag är William till dagis,Johan skjutsade honom. Ebba sitter i sin gåstol och jag har en stek puttrandes på spisen. Jag har så himla mycket kött i frysen så då passar det bra den sköter sig ju praktiskt taget själv.


Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards