Alla inlägg den 4 januari 2009

Av Jenny Andersson - 4 januari 2009 21:52

blev det idag när dem två kussarna satt igång det tog ett tag innan dem kom ner i varv när dem skulle somna.

Linneà sover på den stora upplåsbara madrassen i Williams rum och sällskap fick hon också av William.

Dem har så roligt ihop men det blir ju även en hel del tjafs ibland.

Linneà brukar komma och tjalla ibland nu ikväll när dem skulle sova hörde jag henne komma ner "moster willman hoppar i sängen" och sen William tätt efter. Allt Linneà gör ska han göra.

Nej nu ska man snart gå och sova så jag orkar med morgondagen :)

Av Jenny Andersson - 4 januari 2009 16:37

Idag har det varit full fart hela dagen. På förmiddagen hade vi främmande av A och B. A och Wiliam lekte och så fikade vi lite.

När dem åkt hem hann vi slänga i oss lite lunch å sen kom Anna och Linneà hit.

Nu sitter barnen och tittar på tv och äter popcorn ja fast inte Ebba förstås hon sitter i sin gåstol och tjoar.

Linneà är redo för morgondagen, hennes prinsessklänning ligger nerpackad i väskan och väntar på att bli använd i morgon. Undrar vad jag ska ta för prinsessklänning ;)

Av Jenny Andersson - 4 januari 2009 07:36

Idag var det min tur att gå upp med barnen strax före 6.30 var det dags, härligt.

Idag kommer barnens kusin hit hon ska sova här hos oss till på tisdag.

Hon och jag ska åka till Stockholm imorgon för en av hennes julklappar från oss var att hon och jag ska åka på Disney on ice i Globen. Det är princess-tema i år och hon älskar ju prinsessor så då tyckte jag att det passade bra.

Det ska bli så roligt, William och Ebba får tillbringa dagen med sin pappa.

Annars tror jag att det ska bli en lugn dag hemma idag.


Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards