Alla inlägg den 11 januari 2009

Av Jenny Andersson - 11 januari 2009 21:06

då var den här dagen snart slut också. Vi har varit på 6-års kalas på eftermiddagen. Det var trevligt.

Imorgon är det dags för dagis igen och jag å Ebba åker till Yvonne & Lill-Tuvan :)

Natti natti

Av Jenny Andersson - 11 januari 2009 13:30

på resterna från igår. Det var väldigt gott iallafall.

Någon städning verkar vi inte hinna med idag. Jag ska alldeles straxt gå ner och duscha och sen ska vi på kalas.

Städa får vi väl göra någon annan dag röran är ju tyvärr kvar och väntar.

Nu har jag varit in på viktväktarna och tittat på öppetider mm.

så imorgon finns det ingen återvändo.

Av Jenny Andersson - 11 januari 2009 06:34

igen fy sjutton va fort det går å imorgon börjar slanka linjen, ångest!

Det är värdelöst att inte kunna äta vad man vill. Men det är så här det kommer att se ut resten av mitt liv. Banta. Blääää!

Den här gången blir det nog viktväktarna igen jag vet att det fungerar för sist efter Williams födelse gick jag ner 35 kg. Hoppas att det kommer gå lika bra igen.

Johan han jobbar idag, jag och barnen har precis gått upp vi ska väl äta frukost om en stund.

Johan kommer hem runt lunchtid och då ska vi försöka städa har vi tänkt. Sen blir det ev kalas. Det är A som fyller 6 år idag.


Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards