Alla inlägg den 25 januari 2009

Av Jenny Andersson - 25 januari 2009 19:53

Williams farmor och hennes sambo J ringde och frågade om dem fick låna William på eftermiddagen, självklart gick ju det bra. Dem skulle träffa A, O, T, och K nere vid sjön, grilla korv och åka fyrhjuling.

När det var klart åkte jag, Ebba och Johan upp och hämtade honom det var skönt med lite luft för jag hade knappt varit utanför dörren sen i fredags kväll.

Sen blev det ett besök på Ica där middagen blev inhandlad, färsk lax, sås, räkor, ris och sallad. Jag ugnsstekte laxen med lite aromat och citronpeppar.

Såsen gjorde jag på viktväktarcreme fraiche, dill, rödlök, Jonny`s senap, röd stenbitsrom och kryddor å attans vad gott det blev.

Ikväll har Johan och William byggt ihop en bit av bilbanan så dem har kört race. Jag och Ebba hejade på.

Nu sover bägge barnen och jag ska väl titta lite på tv.

Imorgon ska jag träffa min vän Ina och efter det åker jag över till Avesta för att väga mig på viktväktarna, beställa tårta till dopet, ska även försöka hitta kläder åt mig till dopet mm.

Ha en trevlig söndagkväll!

Av Jenny Andersson - 25 januari 2009 09:51

Det har verkligen kommit mycket snö och mer blir det för det snöar fortfarande.

Av Jenny Andersson - 25 januari 2009 07:06

Idag var vi uppe straxt före kl:6, härligt!

William vaknade av Johan som skulle till jobbet och lilla Ebba vaknade av att hon var blöt, blöjan hade läckt.

Annars har hon sovit jättebra. Hon har bara vaknat en gång och fått välling inatt och sovit i sin säng hela natten och det är man verkligen inte bortskämd med. Det var jätteskönt att kunna ligga hur man ville.

Idag händer det nog inte så mycket, men det finns lite att göra iallafall, plocka, tvätta, plocka, tvätta så är det hela tiden tycker jag.

Ha en bra dag!

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards