Alla inlägg den 24 januari 2009

Av Jenny Andersson - 24 januari 2009 16:39

Så här blev det i Williams rum med förvaringen.

Det är även kort från Ebbas rum och på väggdekorationenrna hon har. Vi hade precis tapetserat i det rummet så då satt vi upp såna istället och det blev jättebra.

Det är även en bild på nya lampan som vi köpte igår till vardagsrumsfönstret.

Snart kommer Johan hem från garaget och då har han med sig köpmat. Kebab med bröd blir det ikväll för det är tillåtet enligt Viktväktarna så vill man lyxa till det så är det värt 10 points.

Ha en trevlig lördagkväll :)

Av Jenny Andersson - 24 januari 2009 15:48

Idag är det riktigt tråkigt väder, fast lite fint med snön är det ju förstås. Man har verkligen ingen lust att gå ut.

Jag och barnen är hemma idag och tar det lugnt. Vi har grejat lite i Williams rum också det blev superbra med förvaringen.(bilder kommer sen)

Gjorde även ett tappert försök efter viss övertalning av William att försöka få ihop bilbanan, men jag överlämnar det till Johan. Jag fattade ingenting och det var ju en miljon delar.

Av Jenny Andersson - 24 januari 2009 11:30

Igår var vi ju till Västerås för jag hade tid hos tandläkaren. Allt såg bra ut å jag hade inga hål. Har aldrig haft hål i tänderna å det är jag väldigt glad över.

Efter det blev det lunch på Mc Donalds. Jag åt en Mc Fish för den var det inte så många points i, jag förstår varför nu. Det var ingen höjdare kan jag säga. Men nu vet jag det.

Man tror ju att salladen ska va så nyttig men skenet bedrar. Ska man ha allting till (krutonger,dressing, bröd mm) så blir det lika många points som en hamburgare i slutändan.

 Efter lunchen åkte vi till Toys u`r us för William har lite pengar som han fått vid födelsedagar och julaftnar så han skulle få välja nåt som han ville ha.

Han valde en bilbana så nu blir det väl race här hemma.

Efter det blev det Ikea där William ville vara på leklandet "småland" medans vi handlade och det var nog lugnast då kunde vi kolla i lugn och ro.

Det blev som vanligt en del grejer och bla en smart förvaringsmöbel till hans rum. Ni ska få se resultatet på det sen när vi gjort iordning i rummet.

När vi varit på Ikea åkte vi ner på stan och träffade Johans bror och fru. Vi tog en fika och sen gick vi och kollade lite.

Vid 19.30 var vi hemma så det blev en heldag i Västerås, trevligt!

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards