Alla inlägg den 3 januari 2009

Av Jenny Andersson - 3 januari 2009 21:37

Söt va?  :)

Av Jenny Andersson - 3 januari 2009 21:13

Jag hade turen att få sovmorgon ända till 9.30 imorse för Johan gick upp med barnen. Det var så skönt.

Efter frukosten och en skön dusch åkte jag och William till Norberg för att handla på apoteket och Ica. William är så duktig på affärn han har en liten kundvagn och hjälper till att plocka i kundvagnen ibland hamnar det även grejer där som vi inte behöver ha så då får jag plocka tillbaka och han säger "å typiskt å" sen är det inte mer med det.

När vi tagit allt vi ska ha plockar han upp alla varor på bandet och medans jag betalar går han tillbaka med lilla kundvagnen och kommer tillbaka till mig och hjälper mig packa i påsarna.

Hemma igen åt vi korv med bröd och Ebba fick slottspurè.

På eftermiddagen kom vårat främmande min kusin G, faster Lena och Farmor.

Barnen fick julklappar (bla varsin jättesöt nalle från barncancerfonden)och sen fikade vi och pratade. Det var som vanligt jättetrevligt att träffas.

Min kusin och Ebba är med på bild men inte William idag för han hade minnsan ingen lust med det idag.

kvällen har varit lugn, barnen somnade vid 19.30 som vanligt och nu sitter vi och tittar lite på tv.



Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5
6 7 8 9 10 11
12
13
14
15 16 17 18
19 20 21 22
23
24 25
26 27
28
29 30 31
<<< Januari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards