Alla inlägg den 18 mars 2009

Av Jenny Andersson - 18 mars 2009 18:30

Idag på förmiddagen var vi till Fagersta för Johan skulle till Synsam, där fck både jag och han en tid för synundersökning. Jag tänkte att det kanske var lika bra att göra en jag med eftersom jag har ont i huvudet varje dag.

Efter det åkte vi tll hembygdsgården i Västanfors och fikade. Det var jättemysigt det är ju så fint där.

När fikat var avklarat gick vi in till handelsboden och kikade och nu hade kycklingarna kommit dit :)

Så söta dem är. När vi kom ner på nedervåningen igen så hittade ju såklart William på leksakerna och ville börja titta och känna på dem.

Men Johan och jag sa att dem där leksakerna får man bara titta på.

- Jahaaaa sa William och rörde dem inget mer :) hihi man får luras ibland.

På eftermiddagen har jag mest legat för jag fick migrän, usch å bläää det är inget vidare alls. Tur att det finns medecin så man iallafall känner sig lite som folk igen.


Imorgon blir det nog inget bloggande, vi ska till Stockholm hela familjen till Huddinge (karolinska universitetssjukhuset)

Vi ska få träffa en läkare och diskutera det här med Williams ämnesomsättningsfel. Efter läkarbesöket tänkte vi åka till Junibacken.

Vi hörs igen på fredag, ha det bra.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards