Alla inlägg den 15 mars 2009

Av Jenny Andersson - 15 mars 2009 16:46

Sötnosar!

På förmiddagen hade vi främmande och nu på eftermiddagen har vi varit ut och åkt pulka. William har åkt på sin nya bob som han fick av sin farmor.

Lilla Ebba låg tryggt i sin vagn och sov. Hon verkar bli extra trött nu när hon äter pencillin för hon är trött hela tiden tycker jag.


2 busiga syskon!


Se upp i backen!


Han satt mest i snödrivan än på bobben men det gick bra ändå :)

En jättefin dag har det varit med mycket sol. Hoppas det fortsätter att vara så här fint hela veckan.

Av Jenny Andersson - 15 mars 2009 06:45

Det blev inget bloggande igår kväll ibland räcker inte tden till. På kvällen blev det iallafall melodifestival och William fick vara uppe och titta.

 

Williams favorit är "Heat" med 1000 miles. När den kommer rockar han loss och spelar luft-gitarr. Jag kan hålla med honom om att det är en bra låt faktiskt.

När klockan blev halv nio sa han nu vill jag gå och lägga mig mamma, då var han jättetrött stackarn :) Han somnade på en gång.

Ebba har faktiskt sovit hela natten i sin säng ända tills klockan 6. Jätteskönt.

Idag ska vi bara vara hemma vi får nog främmande på förmiddagen.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards