Alla inlägg den 7 mars 2009

Av Jenny Andersson - 7 mars 2009 21:13

Fy vad tjatigt det blir på den här melodifestivalen. Måste dem köra samma låt flera gånger?

Det räcker väl iallafall med en gång tycker jag...så bra är dem inte.

Sarah Dawn Finer är bäst hittills.

Av Jenny Andersson - 7 mars 2009 20:01

Idag har det varit en riktig utedag. Vid lunch åkte jag,barnen, min pappa och kusin Linnèa upp till Klackberg för att åka pulka, grilla korv och fika.

Vi träffade även barnens farmor och J där, min kusin hans kompis och min faster.
Barnen hade riktigt pulkarace där, William åkte som en galning och sladdade för fullt :)

Ebba låg och sov i sin vagn ett bra tag, men sen var hon vaken och tittade på när dem åkte.

Vi var där tills dem stängde backen.

Efter pulkaåkningen åkte vi till Vildanden i Nbg och åt lite mat.

Gröt för Ebba, Laxplanka för mig och korv, pommes frites, glass och chokladsås till William.

Vi täckte upp nästan halva restaurangen med vårat sällskap. 5 barn och 7 vuxna.

Trevligt var det och god mat :)

Nej nu ska jag kika på melodifestivalen, jag vet faktiskt inte vem jag tycker är bäst av bidragen ikväll???

Vad tycker ni?

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18
19
20 21 22
23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards