Alla inlägg den 20 november 2008

Av Jenny Andersson - 20 november 2008 20:11

Dagen började som vanligt tidigt men Johan och lilla Ebba låg kvar i sängen och sov en stund till :)

Vi åkte till dagis idag skulle dem ta kort där, spännande att se om skrutten fastnade.

Imorse sa William "lillasyster älskar mig och jag älskar lillasyster" gulligt va? Jag är en stolt mamma till mina fina barn.


Efter avlämning av storebror bar det av till Y, T. Där fick jag en välbehövlig kopp kaffe och Ebba sin mumsiga Babysemp sen bar det av till babycafè där vi idag tryckte våra barns fotavtryck på en haklapp. Det blev väldigt bra tycker jag.

Efter cafeèt åkte vi hem till Y igen och åt en god lunch och efter det bar det av till dagis för att hämta William.

På eftermiddagen har vi mest tagit det lugnt, plockat lite, lagat mat och sen har jag badat lilla Ebba jag fick god hjälp av William.

Nu sover bägge barnen lugnt och fint och hoppas verkligen att lilla Ebba kommer fortsätta med det eftersom hon blivit så knölig på kvällarna nu. Hon sover en timme så blir hon ledsen, jag tar upp henne, hon somnar i min famn, jag lägger ner henne i sängen, hon sover 10 min sen ska hon upp igen och så fortsätter det såhär.

Hon slutade ta nappen igen ett tag, allting skulle va så mycket enklare om hon kun de ta den då kanske hon skulle bli lugn av den?? jag vet inte.

Ikväll tog hon faktiskt nappen en sväng så det kanske blir bättre.

Johan jobbar ikväll igen :( och jag tittar halvt om halvt på du blir vad du äter.

Jag måste ta tag i min viktnedgång ,men är inte riktigt motiverad än.


Ha en trevlig kväll...



Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards