Alla inlägg den 4 november 2008

Av Jenny Andersson - 4 november 2008 07:06

Jag och Ebba skjutsade William till dagis och sen åkte vi hem till Y &T vi började med en kopp kaffe och sen bar det av mot Avesta efter att vi packat in allt i min bil(2 stora vagnar det blir fullt det eller hur Y).

Ebba hon sov som en stock jag kunde lyfta henne in och ur bilen utan att hon vaknade hon var kanske trött efter gårdagens spruta?

Vi gick och kollade lite i olika butiker och jag köpte 2 svarta trekantiga lampskärmar till köksfönstrena och ett par walkingskor på Team Sportia som jag ska ha när jag går mina promenader vi passade också på att äta lite kinamat,mums.

När vi skulle åka hem vaknade lilla Ebba och när vi kom hem och skulle släppa av Y och T var hon jättehungrig stackarn.

Sen hämtade vi storebror som följde med nästan utan nåt trots och gnäll, jag berömde honom och sa att jag blir så glad när du är så duktig pojke (då blir han stolt)

Hemma har det varit en lugn eftermiddag och kväll.

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards