Alla inlägg den 1 november 2008

Av Jenny Andersson - 1 november 2008 20:57

Min kära sambo gick upp med barnen så jag fick sova ut imorse det var välbehövligt.

På förmiddagen fixade vi lite i Ebbas rum(satt upp lampan,mm) och på eftermiddagen åkte hela familjen upp till byn, Johan och William skulle sätta på vinterdäck på bilen. Jag och Ebba blev skjutsade till min faster L. Vi tog en promenad i det fina vädret och köpte med oss fika hem från Elsas konditori, inte helt fel.

Det var trevligt att träffas och prata lite för det var ett tag sen nu.

Ikväll har vi haft myskväll hela familjen med pizza och godis.
Nu sover våra små undervärk i sina sängar och jag och Johan tittar på tv, han tittar på nån "Bond-rulle" på tv så då passar jag på att skriva lite. Snart börjar ju singa-long så det ska jag försöka hålla mig vaken och titta på. Får se hur det går ;)

Av Jenny Andersson - 1 november 2008 20:53

Iallafall om man är en 3-åring och en liten Ebbabäbis :)

William är ju uppe 05.00 varje morgon det blir ju helknasigt med tiden och en annan är ju så trött så man håller på att svimma.

Undrar varför man ska hålla på att ställa om klockan. När William väl har börjat anpassa sig till den nya tiden så är det väl dags att ställa om klockan igen???

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards