Alla inlägg den 3 november 2008

Av Jenny Andersson - 3 november 2008 19:18

Nu har dem äntligen ändrat om dagistiderna. Förut var det ett stort stressmoment för då var William på dagis varje dag mellan 9.30-12.30 Nu har dem gjort om så att man får ha dem där 3 dagar i veckan och 5 timmar om dagen istället vilket jag tycker är jättebra då slipper jag stressa så himla mycket.

Det kommer nog bli mycket bättre för William med för han måste ju också känna av stressen.

När William var på dagis var jag och Ebba hem till våra goda vänner Y och T vi fikade (jättegoda muffins som Y gjort) och barnen låg och grejade i T babygym.

Efter det åkte vi ner till BVC och vägde,mätte och tog 1:a vaccinationen.

Ebba var jätteglad och charmade sköterskan ända tills hon fick sprutan då blev hon så ledsen stackarn.

Efter det blev det hem och ta en snabblunch innan jag skulle hämta William igen.

William var trotsig när jag hämtade honom och skulle absolut inte med hem, han var som en ål och för säkerhetsskull så satt Ebba i sin bilstol och gallskrek också, jag var helt slut och svettig när jag väl kom därifrån,puh!

 Nu ikväll har jag gjort 2 maträtter en janssons frestelse till min underbara sambo som han längtat efter så länge och sen gjorde jag en kålgryta också. Så nu har vi mat i några dagar.

Nej nu blir det Tv:n, duschen och sängen.


Vi hörs, adjö!

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10
11 12 13 14 15
16
17
18
19 20
21
22
23
24 25 26 27
28
29
30
<<< November 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards