Alla inlägg den 29 oktober 2008

Av Jenny Andersson - 29 oktober 2008 09:20

Jag hade tid för efterträff hos "klara-barnmorskorna" i Västerås idag(dem hjälper till att prata och stötta innan förlossning om man är rädd eller har haft en svår förlossning tidigare.) så jag mamma och Ebba passade på att ta en heldag med shopping,fika och mat i Västerås.

Johan var ledig från körning och skulle bara fixa papper och vara i garaget så han skjutsade och hämtade William på dagis.

William var på bio idag på dagis "lilla spöket Laban" var det han tyckte det var jättekul.

Resan började med Färnbo där vi plockade upp mamma sen bar det av mot Erikslund där köpte jag 3 par skor till William, 2 par vinterskor och ett par gympaskor, Ebba satt då i mormors knä och jollrade och gurglade hon har börjat prata(på bebisspråk) nu det är ju så mysigt. Jag hittade även 3 krukor med prinsessor på som jag ska ha till Ebbas rum.

Sen bar det av till lasarettet. Barnmorskan tyckte det var skönt att det gått så bra och jag med förstås.

Efter samtalet tog vi varsin lunch på las och Ebba fick välling sen bar det av till Hälla där köpte jag skor till mig och på Ikea 2 lampor till Ebbas rum och dricksglas.

När vi kom hem var kl:19.30 så det blev verkligen en heldag :)

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards