Alla inlägg den 28 oktober 2008

Av Jenny Andersson - 28 oktober 2008 15:32

Ja som vanligt så vaknade barnen tidigt. William var uppe 5 imorse också. Man börjar bli dimmig på ögonen.

Ebba har sovit bra inatt. Somnade vid 18.30 vaknade 03.00 och ville ha mat och sen sov hon till 06.00

William har varit på dagis som vanligt idag. 3-åringarna har varit till gympasalen på Centralskolan och lekt idag. William hade tydligen jätteont i fötterna och gråtit sista biten till dagis(dem gick nämligen hela vägen) Jag tror att han kan ha haft för små skor så jag måste köpa nya imorgon. Stackarn jag har så dåligt samvete.

Jag, Ebba och mamma har varit i Avesta på coop och storhandlat mat det var väldigt behövligt för kylen var tom. Vi försöker att veckohandla och gör en veckomatsedel så vi ska få bort panikköpen som lätt blir varje dag när vi inte vet vad vi ska äta.

Ebba sov hela tiden när vi var inne på affärn det var skönt annars blir man så stressad.

När vi plockat i och betalat hade vi tänkt fika men kl var 12 och jag skulle hämta William om en halvtimme så det fick 2 kaffe och 2 mackor att ta med i bilen men det gick ju det med :)

Nu är William och Johan upp till garaget en sväng och Ebba ligger här bredvid mig i soffan och sover, hon är så go och söt.

Ebba har faktiskt nappen i munnen, jag är chockad för hon har vägrat ta den förut. Det gör inget om hon fortsätter att ta den för hon använder ibland mina bröst som napp. Ända sättet att få henne lugn ibland är att amma henne. 

Nej nu ska jag sluta skriva, vi hörs...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards