Alla inlägg den 26 oktober 2008

Av Jenny Andersson - 26 oktober 2008 21:16

Jaha så nu har man handlat igen. Partyt var trevligt och jag köpte en del fina kläder, dem har så mycket fint på meandi. Jag köpte till lillskruttan William har så mycket ändå. Det blev en klänning, tights, kjol och en fleecetröja. Det ska bli kul att se kläderna när dem kommer, men hon kommer inte att kunna ha dem på en gång eftersom det var stl 74/80 men då har hon att växa i.

Det var trevligt att träffa alla också och prata lite och fika förstås =)

Av Jenny Andersson - 26 oktober 2008 14:43

Jaha så var det söndag igen och lilla Ebba är 3 månader idag. Gud va fort det gått. Tyckte nyss att hon kom :) det har hänt mycket i hennes utveckling.

Hon skrattar nästan jämnt, mammas och pappas lilla solstråle. Nu ligger hon långa stunder i sitt babaygym och tittar och känner på allting. Stadig i nacken är hon också och vill helst sitta i knät och titta.


Idag har jag meandi party (kika in på www.meandi.se) jättefina kläder till barn och vuxna.

Nu sitter jag och väntar på att mitt främmande ska komma allting är nästan färdigt, förutom kaffekokningen men det hinner jag det börjar ju inte förrän vid 16.

Ebba ligger ute i sin vagn och sover, William och Johan är i garaget (dem har flytt fältet när det kommer en skock tjejer)


Igår var Johan,jag och Ebba på en 30-års fest. Det var trevligt. Ebba forslades runt till alla som ville klämma och känna jag fick knappt ha henne på hela kvällen.

William var hos sin farfar så han var jätteglad. Dem var på spökfest i hyttruinen, William tyckte det var så spännande(och farfar med ;)


Hörs sen...

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards