Alla inlägg den 18 oktober 2008

Av Jenny Andersson - 18 oktober 2008 21:26

Idag har vi mest varit hemma. Jag och William var upp till byn(Norberg) en sväng och köpte lördagsgodis och potatis, Ebba var hemma med pappa J.

Både William och jag tyckte det var mysigt att vi åkte bara han och jag det är ju inte så ofta det är så nuförtiden när lilla Ebba kommit.

När vi kom hem började jag och Johan att plocka i Ebbas framtida rum. Vi har haft kontor där (som ska flyttas ner i källaren nu). Hon bor i vårt rum nu men kommer så småningom att flytta in i det rummet.

Vi satt en väldig fart så nu blev det faktiskt färdigflyttat med grejer så nu kan man börja göra iordning och inreda hennes rum,kul.

William har grejat och lekt själv hela dagen. Han är jätteduktig på att roa sig själv. Sånt som han varit med om leker han, tex om han är med i Johans garage och Johan lagar nån bil eller byter däck så gör han det sen på sina bilar när han kommer hem. Han har varit med Johan mycket till en däckfirma här i Norberg och då öppnade han en däckfirma på dagis.

Han var så söt. Dem har ca 10 däck på dagis och en liten stuga. Han släpade in alla däcken i stugan och sa att det var hans däckfirma och sen organiserade han alla barn på dagis att va med och jobba där.

Ebba har vi badat idag det tycker hon är så skönt. Sovit, ätit och skrattat åt storebror, mamma och pappa har hon också hunnit med :)

Nu sitter jag i min ensamhet. Barnen sover gott i sina sängar och Johan jobbar tyvärr ikväll.


Vi hörs...


Av Jenny Andersson - 18 oktober 2008 21:02

Jag ska börja med att presentera oss fyra.

Vi bor i Högfors utanför Norberg jag mamma Jenny, pappa Johan, William 3 år och lilla Ebba 2,5 månad.


William är en glad, positiv, busig,treårstrotsig  pratglad liten farbror som älskar att vara med pappa i garaget, fika med gubbarna och diskutera med dem. Favoritsysselsättningen just nu är hans el-jeep som han fick när han fyllde 3, va på dagis och leka med kompisarna, gosa med lillasyster, baka och meka.


Ebba är en glad liten tjej som gillar sitt babygym, sin babysitter och att titta på storebror när han busar.


Jag och Johan har varit tillsammans i snart 4 år och har fått 2 underbara barn tillsammans, det absolut bästa som finns är ni tre <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Om ni fick välja, Vilket är erat favoritmärke på barnkläder.
 Meandi
 Polarn & Pyret
 H&M
 Lindex
 Name it
 Något annat

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<<
Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards